Nog 1 dagje te gaan - Reisverslag uit Mijdrecht, Nederland van Mariska & Arjan - WaarBenJij.nu Nog 1 dagje te gaan - Reisverslag uit Mijdrecht, Nederland van Mariska & Arjan - WaarBenJij.nu

Nog 1 dagje te gaan

Door: Mariska

Blijf op de hoogte en volg Mariska & Arjan

10 November 2007 | Nederland, Mijdrecht

Eindelijk, ik heb vakantie!
Deze keer ga ik op eigen houtje met de rugzak 4 weken rondtrekken in Laos en Cambodja.
Morgen is het zover... Om 14.25 uur vliegen we naar Bangkok. Op 8 december land ik weer in Nederland.
Het is daar zomer, wat wel een prettig vooruitzicht is, zeker met dat rotweer nu hier :-(
Vandaag verder rommelen, mensen gedag zeggen en mijn tas inpakken.
In plaats van de reisverslagen per email, probeer ik nu op deze manier mijn verhalen bij te houden.
Veel leesplezier en laat gezellig een berichtje voor me achter!

Liefs, Mariska

• 11 November 2007 - 15:38

Je Zussie:

Hoe is het daar?? We hebben jullie helemaal zien vertrekken!! Zo machtig mooi met al die luchten!!!

Geniet maar lekker!!

Tot gauw!!

XX

• 11 November 2007 - 15:48

Diana:

Hoi Mariska!
    Ik ben het op het werk vergeten, dus bij deze: HEEL VEEL PLEZIER!!! Geniet van de reis en het mooie weer daar!!!
    Groetjes Diana

• 11 November 2007 - 17:16

Je Vader:

Schitterend gezicht dat wegtaxien van het vliegtuig en de daaropvolgende start.
    Heel veel plezier daar en gezond weer terug over een weekje of 4! We houden kontakt.