Onze Kerstwens: Steun stichting Surflandria! - Reisverslag uit Buenos Aires, Argentinië van Mariska & Arjan - WaarBenJij.nu Onze Kerstwens: Steun stichting Surflandria! - Reisverslag uit Buenos Aires, Argentinië van Mariska & Arjan - WaarBenJij.nu

Onze Kerstwens: Steun stichting Surflandria!

Door: Arjan & Mariska

Blijf op de hoogte en volg Mariska & Arjan

21 December 2009 | Argentinië, Buenos Aires

Lieve allemaal!

Bij deze sturen we jullie onze kerstkaart (in het fotoalbum wat bij dit bericht hoort). Het geld dat we dit jaar uitsparen aan kerstkaarten en postzegels doneren we aan een goed doel; stichting Surflandria, zodat arme kinderen in Suriname ook een goede maaltijd kunnen krijgen. We willen jullie voorstellen om hetzelfde te doen, bijvoorbeeld met het kleine bedrag dat jullie uitsparen nu je ons geen kaartje stuurt. En voel je uiteraard vrij om meer te geven :-) Vele kleine beetjes maken samen een heleboel! Je kan op meerdere manieren geld doneren: via deze site; op de homepage van ons blog staat rechts een kopje steun ons goede doel. Of je kan ons even een berichtje sturen en dan mailen we ons rekeningnummer door. Wanneer er via de website gedoneerd wordt, wordt er bij elke individuele donatie 2,50 euro aan transactiekosten ingehouden, dus het is beter om via onze rekening te storten, dan gaat het hele bedrag rechtstreeks naar Surflandria. In januari gaan we naar Suriname en hopen we het geld te kunnen overhandigen en misschien het project te bezoeken. We laten jullie weten wat de totale opbrengst geworden is. Hieronder wat meer info over het project wat we hebben uitgezocht. Arjan zijn ouders hebben de kop al afgebeten met een vast bedrag per land wat we bezoeken. Wie volgt?! Allemaal fijne feestdagen gewenst vanuit een warm en zonnig Buenos Aires!

Liefs, Arjan en Mariska

Naam van de stichting: Surflandria
Website: www.surflandria.nl

"Het doel van de Stichting Surflandria is het verlenen van materiële en inmateriële hulp en bijstand aan noodlijdende groepen in Suriname. Stichting Surflandria is de enige instantie die het vanaf 1994 heeft volgehouden en nog steeds driemaal per week een warme maaltijd op school verstrekt. Dit gebeurt zonder subsidie van een overheidsinstantie in Suriname of Nederland. Stichting Surflandria heeft geen overheadkosten: geen huur voor gebouwen, geen bezoldigde directeur of secretaris, geen kantoorpersoneel, geen telefoonrekeningen. Alles gebeurt door vrijwilligers."

(tekst en foto: website Surflandria)